Gud va denna dag flygit iväg!

Ja den började inge vidare, taxi strular som vanligt men är inte förvånad, sök philip som har jontes "ärende" men han har ju inte ringt tillbaks som dom sa att han skulle!!! så nu vet jag inte va som händer imorgon, sen sprang jag på petra på centrum och enligt henne har dom sagt att alla tider måste gå genom kommunen, blir sås nurrig, som att ha barn med svårigheter inte är en utmaning i sig, man ska bråka om allt, de är inte konstigt att bägarn rinner över ibland, hur mycke ska en männiksa orka? för mina krafter är minemala just nu, tur man har en stadig karl att stödja sig mot.

Men efter mycket om och män så kom jag iväg till jobbet, vart så mycke idag, larmat, galjat och ordnat i klädavdelningen, klätt om skyllt dockorna, men va svårt de är när man får fria tyglar, jag tycker kanske inte alla dockor blev fina men alla har ju inte min smak heller, men aj vilka söta overaller de kom in, synd att camillas bebis kommer i april, och syrrans i mars, då har man väl inte jätte användning för overall, men söt var den i alla fall.

Man kan inte annat än säga att man blir lite köpgalen när man jobbar där jag jobbar, massa bebissaker och braha saker framför allt, sen att jag hittat klistermärken  större format för pigga upp min dotters rum, synd bara att dom kostar 650kr, men jag ska fixa de inom snar framtid:)

sen va vi och shoppade skor till Jonathan, ett par puma skor för 390, va inte alls farligt tycker jag. sen fick han en perfym, stor han börjar bli och börjar intressera sig för sånt, då måste man ju hoppas på de tåget och uppmuntra i lagom doser:)
Så nu mera sponsrar han David Beckham:) de va en lukt som föll honom i maken i rimlig prisklass:)
och en deo måste man ju ha såklart:) men han måste ju oxå få eftersom syster ska få sin vita spis:)
 
Sen va Familjen Ahnell på besök, blev lite bröllopsprat osv, nu ska de betalas lite räkningar, sen mysa med min älskade man i soffan, men knaske bör ta en dusch innan dess:)

håll hårt i varndra!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Du kommer snart hitta bra grejer som Pippi lär Tuva.. :) Jag tror bland annat att jag har Astrid och Pippi att tacka för Sagas tal, inte allt men en del.



Puss

2009-08-18 @ 21:48:50
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Rowiam

Men hallå självklart att det vart bra med din smak TRO PÅ DIG SJÄLV sen att vi alla har olika smak men dockorna vart säkert jättebra,Njut av närheten av MIcke:-)) tänk att min lilla kille blivit så stor och jag blir inte äldre:-))pussar

2009-08-18 @ 22:09:03
URL: http://ROWIAM blogg.se
Postat av: Nettan

Shit, Jonathan är ju snart tonåring. Vart tog tiden vägen???

2009-08-19 @ 13:21:05
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0