Lite sliten!

Ja de va en super trevlig fest igår, va många nya ansikten samt många gamla. Fick äran att sitta med födelsedagsbarnet vid middagen vilket va hur skönt som hellst för med Jörgen behöver man inte va rädd att de blir en tyst minut, vi matchar varandra rätt bra där:) Fick även träffa tjejerna Märta och Natalie som Malin och Petra träffade i Gekland, dom va super go. Kan inte annat än säga att de va en super trevlig 50års fest.

Idag va man lite sliten blev lite mer att dricka än jag tänkt men  va gör man inte när man har super trevligt, vi lyckades va kvar till nästa 3. Så på morgonen låg vi på soffan och tittade på film.Sen åkte vi till  Coop och köpe en cykelsits till Tuva samt nya däck till min cykel så jag ska kunna hinna med tåget på morgonen.Och så bjöd vi inte Ulrika och Jonas på middag så han kunde hjälpa oss med moteringen, vi åt grillade hemma gjorda hamburagare, super gott och så nu är cykeln klar för en ny arbetsvecka, ser inte  direkt fram emot de men har väl inte mycke till va, samt så är jag väl inte helt på topp, hostan vägrar ge sig:( men får blicka fram emot nästa helg då vi frå besök från Dalarna gud va jag har längtat:)

Fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad trevligt för dig/er med mysig fest som ni jobbat för alla andra.Min hosta är oxå för eländig ger sig inte stört omöjligt att ligga och sova:-))



ha det jätte bäst :-))

2009-08-31 @ 09:37:48
Postat av: Jonas (Retstickan)



Bjöd ni oss INTE på middag? Jag fick i alla fall hamburgare, och jag har för mig att det var hemma hos er ;)

2009-09-02 @ 21:53:50
Postat av: Åsa

Hej! Kikade förbi efter att ha googlat på något inom tandvård och hittade din sida! Även jag läser till tandsköterska, på distans i Kungsbacka! Lycka till med dina studier!

2010-10-04 @ 12:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0