Livet är inte alltid lätt!

Ibland känner man sig så hjälplös, ord räker inte till, en famn känns så snålt, jag vill verkligen kunna finnas till för er alla som behöver, som mamma brukar säga va mot andra som du vill att andra ska va mot dig, och de försöker jag lite leva efter, men ibland känns de som de liksom inte räker till, och ibland tycker jag bara livet är för orättvist, vill bara att alla ska va lyckliga  och ha de bäst!


Fånga dagen och håll den kvar även om den är skit så har man nog lärt sig nåt av den, idag har jag lärt mig att jag kan inte göra allt fst jag vill, jag måste ta hjälp ibland, börjar lära mig men de är så svårt! Hallen börja ta vid, lite små detaljer kvar, är så tacksam för min underbara man!


Finns här när ni behöver mig!!!

Kommentarer
Postat av: Marlie

PUSS!

2009-08-27 @ 01:50:51
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: mamsen

Du är bara bäst ÄLSKAR DIG /ER PUSSAR

2009-08-27 @ 07:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0