Mammas stora pojke!

Gud va tiden går fort min son har nu börjat sexan men hur är de möjligt jag har ju  typ nyss slutat skolan, hur hamnade jag här???
Inte att jag har problem att bli äldre utan mest att tiden rinner ifrån en, hur ska man hinna med???
Ja allt de där man vill hinna med när man är ung och orkar!!! Och hinna med att barnen växer så fort, nästa år blir Jonathan tonårin, hur är de möjligt?.
Tiden bara flyger iväg, när vi köpte skor till honom igår hade vi kommit upp i stl37, snart växer han ju om mig oxå, de är ju inte långt kvar:) Nu vet jag hur Nettan kände när jag växte om henne:)
Helt enkelt mammas STORA Kille!!!




ta vara på den tid vi har!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Jag ser honom inte som så stor! Han är bebis. Jag får ångest, fatta hur gammal jag blir om han bli tonåring.. :) Jag är tonåring och han bebis!!



PUSS :)

2009-08-19 @ 21:44:02
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Veronika

ja vet de är sjukt,jag va ju ton åring när han kom,tänk om jag skulle bli farmor om 6årrr!!! inte för jag tror de kommer hända men ändå!!!

2009-08-19 @ 22:52:46
URL: http://frulandstrom.blogg.se/
Postat av: Marlie

Hahahah!!!! :D

2009-08-20 @ 07:39:21
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Nettan

Haha, Farmor Veronika - om han går i sin mammas fotspår så.. ;) :D



Jag säger som Graham - Dumma Ellen! Synd för dig - måste vara straffet för att kolla på day-time-tv! ;) Jag kan ju inte göra det eftersom jag har världens mest tv-intresserade dotter!



Jag har lekt med tanken på att googla fram vem hon väljer, men det skulle ju förstöra mina heliga tv-stunder på onsdagkvällarna så jag låter bli! :)



Hoppas du får en fin torsdag! Puss!

2009-08-20 @ 08:37:07
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: Veronika

ja går han i min fotspår så är ju möjligt att de blir så men han verkar inte så intresserad av tjejer just nu än mindre barn fast han älskar ju att bus med dom små, och tycker vi ska skaffa fler:) men fatta bli farmor vid 36-37, då brukar dom flesta i vår tid skaffa sitt första barn:)

2009-08-20 @ 10:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0