Så va helgen slut!

Så va de söndag igen och dags för jobb imorgon och hela helgen har bara runnit bort, i fredags vva Mattias här på middag med saga de va jätte mysigt, men aj va busiga dom två blir tillsammans, dom lär varandra alla hyss dom kan:)
Marlie kom förbi efter hon jobbt, va trevligt, har inte träffat henne sen bröllopet.

Igår va de dags för markus svensexa, som dom hade laddat för den själv skulle jag upp till Marie ochJörgen med Camilla för att fira marie som fyller år. Va jätte trevligt, tuva hoppade massor meds studsmatta och badade med Wincent, hon blev dock lite övertrött så vi fick åka hem vid åtta, men skönt att få en stund för sig själv:) men fick årets komplimang av Annas mamma, hon trodde jag va 22 år inte illa tycker jag:)

Idag har vart toppen väder, jag har vart lite rastlös och hade veltat åka till ikea men de blev lite hemma fix istället. Micke och Markus åkte till Täby och Hämtade ett badkar som nu är invigt av Tuva helt toppen, fattar inte hur vi klarat oss utan badkar så länge hon älskar verkligen att bada! Så har vi rensat i trädgården,klippt lite buskar samt tvättat 3 tvättar, så lite har man väl åstakommit, får bli IKEA nån annan dag.

nu ska jag klippa Tuvas naglar så dom är fina tills hon ska gå till dagis imorgon:)


Ha det topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0