Livet bara rullar på!

Har haft sjukt ont i min tand och nacke, så vart hemma ett par dar, har fortfarande skit ont men har inge val än att gå iväg till jobbet. Och hoppas dom här två dagarna försvinner fort.

Har vart en mysig vecka för övrigt, lite lekpark med barnen och familje mys och massor med bröllops pyssel, sytt löpare och tvättat MASSOR med lakan och stryckt dom, tog ett par timmar men nu är de klart. så skönt, skönt oxå att de fortfarande är 3 veckor kvar men vi har ändå fått så mycket gjort, de som saknas mest nu är nog en titt på lokalen som de ska ha, för att få ett humm om va som ska göras osv.


Är så glad över mitt liv just nu, visst finns de små detaljer som gnager en men då känns de så skönt att ha nära och kära som man kan luta sig mot och skratta och ha kul med.
Tuva är så mysig och glad unge hon utveklar mer språk för varje dag, inte alltid så man förstår men så kul att höra:)
Saknar min son så otroligt mycke bara, tycker sommaren vart jätte jobbig då han bott varannan vecka under sommaren, vart bra för honom  och Johan men inte kul för oss. Som Micke säger
- de blir så tyst och tomt utan honom. Och de är så sant, de saknas liksom liv i hemmet utan honom.
Så de ska bli skönt att gå tillbaks till vardagen då jag får ha vår son hemma, allt känns mycke bättre då.

Är  väl dags att knyta sig snart!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0