Mina underbara nära och kära!

Idag va de dags att gå tillbaks till jobbet trots att jag inte är på topp, men inget att göra åt. Så Camilla och Markus kom över för att passa Tuva tills Micke kom hem. Dom är super go som ställer upp, vet vad jag skulle gjort annars. Så är de så kul att barnen leker så bra det kändes lite tungt att lämna henne till Camilla som inte kände sig på topp, men så kan de ju va sådär i början:)

Sen va dom så snälla att de plockade upp mig efter jobbet, så jag kom hem strax efter åtta istället för vid nio, de va guld värt, inte kul att jobba kväll, inget jag skulle vilja göra jämt, som tur är har jag fått mitt schema och inga kvälls tider fram över!!

Väl hemma möttes jag av röda rosblad i hela hallen, massa tända ljus och lugn musik, vi satt och mös och pratade om allt möjligt en riktig mys kväll, han är bäst min man finns ingen annan som honom, älskar honom så mycket utan honom är jag ingenting!

Ha det topp!

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag gråter av lycka när jag läse din blogg förjag vet att det är sant det du skriver och när man är oss er är det aldrig surt argt mellan er ni är eldsjälar för varandr komprromissar med varandra ger den andra personen beröm DET ÄR SÅ HÄRLIGT ATT FÅ VARA HOS ER då mår man braMassor med pussar kramar till hela familjen åven blivande TONÅRIGENÄLSKAR ER ALLA FYRA RYGGIGT MYCKE mamsen

2009-07-31 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0