Kalasig helg!!!

Ja det har vart sjukt späckad helg, i fredags va jag på babyland och pratade om praktik, sen så shopade vi paket till Jonathan, va inte det lättaste!

På lördag fixade vi i trädgården inför söndag, skönt att va ute i det super fina vädret! Vi gjorde oss ordning för att gå på 50 års fest hos Ann-catrin, vi blev bjudna på god mat och dryck, hade super mysigt, kul när vi alla är samlade, speciellt  kul va det att träffa gullbritt och Roland, men jobbigt att se honom så dålig, och jobbigt när vi alla blir så ledsna, men de är tur att vi har varandra att luta oss emot!

Men aj va mygg bitna vi blev, och ja de myggen som smaskat på mig lär inte va de nycktraste myggen i sverige:) för när vi väl skulle vandra hem kände jag verklign hur full jag blivit:/ va kanske inte riktigt min plan:) men vi promenarade hem med familjen Ahnell, jag och markus som ansågs som dom mest onycktra gick armkrock hem:) efter fest hoss oss tyckte markus, självklart:) men det slutade med att jag och Camilla satt och drack cola och åt chips på trappen, där micke somnat och markus somnade vid köksbordet:) för ovanlighetens skull:)

igår vaknade jag lite väl sliten och jippi nu ska det lagas mat till VÅR födelsedags firande!!!!
Ja tre plåtar med lasange blev det, och nä dom gick inte åt:)
Vi hade toppen väder och alla fick super fina presenter, vi tackar alla som kom och firade Micke, Jonathan och Tuva och vi tackar för alla fina presenter!!!

Nu ska jag åka och bada med min underbara familj och njuta av sista veckan av frihet, för på måndag smäller det!!!

simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0