allt känns så bra!

Jag är så otroligt lycklig just nu trots vissa motgångar, men det verkar inte fästa utan jag ser livet på den ljusa sidan, eller försöker i allafall:)  Är så glad att jag kan omge mig med så underbara människor, min underbara familj, underbara vänner, och är glad att se att min syster som betyder så oerhört mycket för mig att hon hittat guldkanten i livet:)

Jag hoppades på en skön vårpromenad idag men hoppade den när Tuva och jag höll på blåsa bort, vi får helt enklelt ta det nån annan dag:)
Jag tog en sväng förbi fröken Ahnell och "vårstädade" henne ögonbryn och hade en mysig stund tillsammans,  sen gav jag och Tuva oss iväg hem för lite välbehövlig vila då hon vaknade 5 imorse:(

I em ska de vägas, ser inte fram emot det, vi slarvade en hel del i helgen samt har inte allt bakande hjälpt till, men det är bara ta det och börja sköta mig igen!  så bara låta bli allt gott på söndag:)

håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0