Utrensning!

Jag är nog en bra konstig prick har jag konstaterat:) vem får för sig att den är lite rastlös och då ska man helt plötsligt RENSA FÖRRÅDET:) I snö och blåst gav jag mig igår ut i förrådet och tog in allt som skulle gås igenom, och Micke go som han är va helt med på noterna, han fixade mat medans jag och Tuva gick ut och började och efter maten komma han ut och hjälpte mig, Tuva hade hur kul som hellst, väl inne började vi gå igenom lådorna, Tuva hittade mina gula gummi stövlar som hon försökte få på sig, gick inge vidare men hon såg hur rolig ut som hellst:)

Fyra stora lådor försvann, bilen va proppfull med skräp, som idag fick åka till tippen!Så nu kan man komma åt det mesta i förrådet, bara lådan med dynorna som ska ut när snön försvinner samt ett vägghängt skrivbord som ska ut på blocket, ska bara kolla med jonte att han inte vill ha ett skrivbord!

Idag har vi tagit det lugnt, skulle ha ätit med Camilla med familj men hennes mormor har blivit sämre, lider så med henne, om man bara visst va man kan göra i såna här situationer, men det finns ju inte mycket man kan göra mer än att lyssna och finnas till, men jag lider med dig gumman!!!!

I kväll smäller det, final i Melodifestivalen, jag har en underlig känsla att snäll,snäll,snäll kommer gå och vinna, inte för jag vill det men bara en tro jag har, får väl se om magkänslan har fel.Det enda jag vet är att jag lovat Jonathan att rösta på E.M.D och gubben det lovar jag att jag ska göra:)

Nä nu är det familjemys som gäller!


Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0