En fullspäckad helg som vanligt:)

Ikväll ska familjen Ahnell/gustafsson på middag, ska bli så mysigt, vi ska lyxa till det med en tre rätters middag, ska bli super gott, men vi har försökt hållt det till det nyttiga ändå inte helt lätt:)

Imorgon ska jag städa hos bror min, va gör man inte för sina syskon:) Sen blir det middag hos svärmor, hoppas vi får något gott, sen en lugn hemma kväll tillsammmans med min livs kärlek!!!Ska mysa hela kvällen:)

Igår såg vi den nya angelina jolie filmen, Cangeling! Jag hade hört att det inte skulle va någe vidare, och är lite illaberörd sånn hemsk historia och sann detsutom, allt som denna gick igenom, och va hände egentligen med denstakars pojken, nä tacka vet jag romatiska eller roliga filmer,

Ha en toppen helg på er!!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad hade du till för och efterätt :-)) Nyfiken

Ha det bara bra kramar i massor mamsen

2009-05-24 @ 08:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0