Liten Tuva.......

Vi som haft en sån toppen helg med super väder, så kom måndagen med regn och rusk inte roligt, man vill bara krypa upp i soffan med en bra bok, har en bok som jag börjat läsa, jenna jeamsons biografi, har dock inte kommit långt, kommer ta mig hela sommaren att mig igenom hela den:)
men den börjar lovande!


Skönt med kort vecka, tråkigt att sonen kommer åka till sin pappa tidigare, blir alltid så tomt utan honom, men vi har ju vild fian hemma:)
Jag älskar mina barn så otroligt mycke, visst kan man vilja slita ut håret på sig ibland men om man tänker på hur mycket skratt och glädje man får ut av sina barn  så är det tunga helt klart värt det!Man får ta det onda med det goa!

En rolig diskution pojkarna hade i bilen som jag måste dela med mig:)))
Dom kom in på ordspråk, och min son säger "liten Tuva fäller oftast stora lass" då kan ju inte micke hålla sig och kläcker" Liten Tuva SKITER ofta stora lass":) Och Jonathan hade vikt sig av skratt och jag är så impad att han vet av ordspråk är för något sen att han valde just de ordspråket:)))

Simma lungt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Här regnar det inte men BLÅSER så det går inte att vara ute.I morgon blir det riktigt roligt PENSION SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ härligt har 29:- på konto,men men rikedomar på härliga döttrar och söner& barnbarn gör livet glatt en då.Ha det bäst KRAMIZZAR mamsen

2009-05-18 @ 16:29:00
Postat av: Anonym

Här regnar det inte men BLÅSER så det går inte att vara ute.I morgon blir det riktigt roligt PENSION SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ härligt har 29:- på konto,men men rikedomar på härliga döttrar och söner& barnbarn gör livet glatt en då.Ha det bäst KRAMIZZAR mamsen

2009-05-18 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0