Vilken lättnad!

Jag vet att en av mina största läsare  är min älskade mamma, vill dock varna just dig att detta kanske inte är etti nlägg för dig;)men du avgör själv:)

Jag har hållt på bli tokig över vår två veckors långa "torka" helt värdelöst, jag tror vi aldrig håll oss så länge, inte ens efter Tuva kunde vi hålla oss men nu vågade vi helt enkelt inte, så skönt att man nu kan gör precis som man vill:))) åter igen få ta vara på min underbara man.

Sen så måste jag nog ta och gnälla lite i dagens lycka, blir så besviken på vissa människor, sånna som bara ser till  sig själv och särbehandlar sina barn, att vissa av sitt eget kött och blod har högre värde än de andra, Är så less på se på hur dåligt min man mår, och det värsta är att ingen bryr sig. skullea ldrig behandla mina barn så,

Men får rycka upp mig lite, ska få va barnvakt en stund åt värlens goaste wincent!!!!!!



Simma lungt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja vore inte bloggvärlden utan mig haha minst en timme om dagen rusar jag runt och snokar ialla andras liv det blir en härlig dos av kärlek och vissa bara elände.



Ja du gumman med tanke på att du har en bror som ofta detaljerat pratat om sitt sexliv är jag härdad.

Bara mysigt att ni har det br brukar inte vara så tätt för småbarnsföräldrar,massor med tankar pussar mamsen

2009-05-14 @ 10:17:27
Postat av: Cam & Win

Tack för att jag fick gosa med er en stund igår / Win.



Vad skönt att dom veckorna är över för er :)Torrperioder är aldrig bra för förhållanden.

/ Cam.

2009-05-14 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0