Gud va tomt de blev!

Idag åkte mamma och pappa hem till färila, och de blev väldigt tomt här hemma, så nu sitter jag här i soffan för mig själv igen. Har vart super mysigt att ha dom här även om de inte riktigt gick som vi planerat.

Men jag hoppas att de kommer gå bra för dom, vi lyckades  få tag i flera hyresvärdar i bålsta så då ökar ju chansen:)

Sen vilket väder de blivit ute?! Snö men känns mer som regn, skulle verkligen behöva en vinter jacka nu!
Och idag tog jag fran tuvas overall igen och den va verkligen på sista versen!
Hmmm får se om de finns nån på ullared, snart dags för att skriva ner en inköps lista:)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du får jättegärna klippa mig! :D Snällt! :)



Jag har en röd bamseoverall efter Wilma, strl 104.. tror du att det vore något för Tuva, eller är det på tok för stort..? :)



Hoppas du får en skön torsdag! Puss!

2009-11-05 @ 11:05:42
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag förstår dig till 300%. Själv vågar jag inte sätta på Freja något annat än Reima, för jag vet att de håller henne varm. Men oxå för att hon är så förbaskat kinkig och jag är rädd att hon skulle vägra klä på sig (mer än vanligt) om jag försökte med en annan overall! :D

2009-11-05 @ 12:41:39
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: sara

Vi köpte overall till melvin nu på ullared. Bara 250:- Jättefin och verkligen värd pengarna. de var goretex så de är ju super =)den verkar jättevarm och gosig med fleece inuti.



2009-11-05 @ 13:06:45
URL: http://saaraaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0