oviktigt vetande:)

Som de flesta säkert redan vet så tittar vi på en hel del Pippi, ja emil oxå för den delen här hemma.

Och man snappar upp så väldigt olika saker har jag kommit fram till, som att en av tjuvarna är oxå dr i emil. Micke sitter och observerar att en tjej i godis affären även står i ett stånd på tivolit och säljer kläder till dom när de är på rymmen, inget jag kan intyga frö de är ingen jag lagt på minnet:)

men jag upptäkte en grej som jag lite retar mig på de är att i serien om pippi så har lilla gubben rödbrun man och svans men i filmen pippi på rymmen har den helt plötsligt vitt!!!

Sånt kan reta gall feber på mig, eller är de så att man sett dessa filmer ett par ggr för mycket:)

Kommentarer
Postat av: din man

haha! du har så rätt=) de såna detaljer som gör att en film eller serie blir dålig. eller så kan det vara så att pippi har spelats sönder här hemma.



ser verklige fram mot en mysig dag med dig. älskar dig mer än du förstår. e så stolt över dig. puss

2009-11-25 @ 06:25:04
Postat av: Nettan

Såna små saker kollar jag efter hela tiden - och det är grymt mycket fel i filmer hela tiden, superstörande! Nu kollar vi ju inte på Astrids gamla klassiker här hemma eftersom Freja vägrar allt annat än tecknat. Så jag roar mig med att försöka komma på vem som gör rösterna - och det är verkligen samma människor hela tiden! :D



Lycka till idag! Tänker på dig! Puss!

2009-11-25 @ 09:02:46
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0