Riktig slappar dag!

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit. Jag och Tuva åkte ner till dagis med Marlie och Saga, såg ut som Tuva tog allt lugnt, sa hej då till Saga och gick ur bilen. Men sen bröt hon ihop hon skulle oxå gå till Humlan tyckte hon.

Men väl inne på dagis så gick de snabbt över och hon va hur glad som hellst!

Jag  och Marlie åkte hem till henne en sväng, hon plockade lite vi plockade med oss lunch och två filmer, Sen har vi bara legat på våran soffa och slappat. Marlie somnade in under andra filmen och jag efter den:) skönt att slumra en stund.

Nu sitter jag och väntar på en som ska komma och köpa Tuvas vagn, men de verkar aldrig dycka upp:(
Skönt att få in lite extra pengar innan Ullared:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0