Att inte räcka till,inte orka med!!

Ibland så hittar jag inte orken, kroppen har lagt ner och jag skulle bara vilja bädda ner mig i soffan och ligga där hela dagarna.
Men som mamma går de ju inte, De tar ju aldrig slut, de ska göras mat och kläs på kläder, tvättas, diska och vardags syslorna är bestående!
Att va spindeln i nätet, finnas till och fixa, de är sånt som jag gör på rutin, men nu börjar kroppen säga ifrån, är de normalt att va svimfärdig efter ha cyklat ner med Tuva till dagis, får flimmer framför ögonen när man hänger tvätt, att fötterna känns som bowlingklot!
Va gör man när man inte orkar mer, vill ju att min familj ska ha de bästa, att jag ska va den bästa men just nu känner jag mig orkeslös och värdelös.

Jag önskar att jag kunde hitta orken.

Kommentarer
Postat av: Marlie

Helt ärligt, hjärtat.. Det är NU du måste släppa på alla krav, som bara du har på dig själv. Det skulle inte vara synd om någon, varken om Micke eller ungarna. NU måste du lugna ner dig och göra INGENTING ett tag!!! PUSS

2009-10-27 @ 09:56:10
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Nettan

Håller helt o fullt med Marlie! Släpp på kraven - vad är det för vits att köra slut på dig, vad händer när du verklligen tar helt slut då??!!



När ska du träffa läkare för att utreda ev reuma/fibro..? Du behöver ju få hjälp NU, för det finns ju en hel del du kan göra för att underlätta ditt liv med rätt hjälp! :)

2009-10-27 @ 10:01:53
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: mamsen

Otroligt om ni får henne att lyssna det jag tjatat om sista året :))Pussar i massor gumman Sant det Nettan skriver puss

2009-10-27 @ 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0