Blir så arg!

 Igår fick jag ett ryck och bestämde att Jonathan skulle få en Expedit med utrymme för tv, hittade en på blocket så jag och micke susade iväg för att hämta mitt fynd.
Micke spenderade halva kvällen åt att montera ihop den, är inte lätt att få ihop ikeas grejor utan beskrivning:)

Så kollade jag IKEAs hemsida efter lådor som jag ville ha, skulle ju dit med marlie idag, men tror ni att dom jag vill ha fanns inne?! nä såklart inte, ännu värre dom har utgått, så IKEA fick ett argt samtal att de kanske ska plockas bort från deras hemsida!!!

Så de blev inga lådor, men ska iväg till barkarby i helgen då blir de dom jag tänkt men i svart, inte min tanke dom skulle ju va i vitt och grönt, blir så bitter! men va gör man inte.

Har även valt färger till Jonathans rum som han har godkänt.
Men de blir senare, ev helgen när han åker till Johan.

ska bli så skönt när de är klart,  men då är de väl dags att ta tag i Tuvas rum!



Ha det topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0