Hektiskt Lördag!!!

Har haft fullt upp hela dagen, främst med att måla klart Jonatahns rum, igår blev ju dom gröna väggarna klara och idag blev det dax för att måla fondväggen, målsade ränder i svart vitt grönt och blått som jonthan ville ha!
Trodde inte de skulleta sån tid men de gjorde de verkligen och fan va jobbigt de va, kommer ha träningsvärk i höger armen imorgon!!
Har beslutat att vi inte ska måla ränder i Tuvas rum!!! de va för mycke jobb med det!!!
Men de finns ju tid att komma på hur ajg vill ha det där inne:)

Imorgon ska vi städa upp röran på förmiddagen sen hoppas jag på att vi kan göra nåt utanför de här fyra väggarna och allt annat än att måla!!!

ska bli så skönt att få gå och lägga mig på kudden!!!!

Kommentarer
Postat av: din man

du har varit super duktig. jätte stolt över dig. du har verkligen kämpat. va lite tveksam i början, men du har överbevsat mig. de blev skitbra.



klart vi kan göra nånting annat idag. ska barakomma på va vi vill göra. älskar dig. du e bäst. puss

2009-10-25 @ 06:59:01
Postat av: Marlie

Jag längtar efter att få se hur det blev :)

Hitta på något roligt idag, det ska vi göra när jag slutat jobba :D Pusspuss

2009-10-25 @ 08:26:10
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0