Lider så med Jonathan!

Jag skulle kunna ha stammis kort hos tandläkaren:) va där själv på morgonen men på eftermiddagen va de Jonathans tur. Han va cool lugn verkligen olikt honom inte hans hysteriska jag som han brukar vara.

Men när han väl satt i stolen så började han knorra speciellt när de skulle ta korten, men håller med dom, måste man ha hur stora grejor som hellst och hårda som fan.

sen tittade hon i munnen på honom och konstaterade att han hade två små hål som måste lagas samt lite tandsten.
men min son uppfattade inte de från början men när de gick upp ett ljus vad hon sa så bröt han ihop totalt och tårarna sprutade, men vi lugnade honom, de återstår och ser hur jag ska få med honom till tandläkaren då de är dags att laga tänderna!!!!

Men va inte alls va jag hade lust att ta itu med idag ,men de va bra bita i de sura äpplet!!!






Kommentarer
Postat av: Nettan

Pust, vad jobbigt med tandläkaren - för er båda! Jag lider med er! Jag har världens snällaste tänder - har aldrig haft hål, och kan bara föreställa mig hur satans ont o obehagligt det är att laga hål! :( Puss på er!

2009-10-20 @ 12:52:39
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0