Måndag och Höstlov!!!

Ny vecka har börjat, är helt färdig och inte blir de vila och ro heller, idag ska jag ta tag i våran röria klädkammare, men de är väl mer ett förråd, de är de jag är mest miss nöjd med denna lägenhet, den super på förvaring!!!
Sen i eftermiddag ska jag på utvecklings samtal med Tuva.
Imorgon kommer Sebastian hit för jag ska vara barnvakt medans Ulrika ska åka till dr, och vi ska få äran att gå till tandläkaren, kul med två barn, som båda har tandläkar skräck, men Jonathan ska bara ta bort lite tandsten:)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Skoj med utvecklingssamtal - jag är uppriktigt avis!



Ja, jag vet, det enda mitt bäcken skulle vilja göra är att variera mellan att ligga på sängen och sitta i soffan och göra inget. Men med en treåring hemma är det ju inte riktigt möjligt. Och det suger hårt. Men när vi ändå måste ut o andas frisk luft/springa av oss så kan jag lika gärna ta en skogsprommis som att sitta på en kall o hård bänk i parken. :)

2009-10-26 @ 12:33:24
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vi ska inte vaccinera oss. :) Puss!

2009-10-26 @ 15:39:56
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0