Shopping med hela familjen!

Idag bar det av till Barkarby, för lite shopping, vi skulle ha lådor på IKEA, det blev svart till JOnathans hylla. Är fortfarande bitter att de inte fanns i vit/grön, men de får jag helt enkelt leva med.

Sen va vi på Beckers och köpt lack till våran bänkskiva som måste lackas då vi betsat den. ska bli så skönt när köket är helt klart!

Sen skulle Jonathan få sin efterlängtade belöning, som han va välförtjänt av, så en tripp till toys´r´us blev de oxå, han hittade sitt efterlängtade spel, fan va sjukt dyrt de är med spel!
Tuva fick en ny speldosa då den  andra gick sönder igår, tur att de finns en reserv här hemma!
Ungen har lyckats ha sönder två speldosor på två år, hur lyckas man??? men men vi har ju vant henne sova med den så vi får vakert köpa en ny!!!

Sen stod vinterskor på listan, skopunkten nsta, men de fanns inget som satt bra på Jonathan så vi avvaktar lite de fanns ett par till Tuva men jag har en ltie grej att jag inte bara kan köpa ett par skor där känns liksom som man lite går miste om deras super erbjudanden:) vet att jag är knäpp:)

Vi skulle även en tur till HM för igår upptäckte jag att Tuvas nya vinter jacka gått sönder i en söm!!! så irreterande, va inga problem att byta den, förutom att den inte fanns i svart i stl 104, för insåg att 98 kommer hon snart växa ur så när jag ändå fick lämna tillbaks den andra så passade jag på att ta en större stl, men då fick de bli en rosa, är inte lika frälst i den som i den svarta men de får jag väl leva med!


Ikväll kommer familjen Ahnell på middag ska bli super trevligt, va sjukt länge sen vi åt middag tillsammans. Vi ska grilla fläskfile och görsa klyftpotatis och rotgrönsaker, med bea-sås till. kan inte bli annat än smaskens!

Imorgon ska vi ner på centrum och se om de finns vinterskor till jonathan där.


fånga dagen

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, shopping är både sann glädje och djup ångest! Jag hoppas ni hittade skor åt Jonathan och att Tuva är rädd om sin speldosa nu! :) Puss!

2009-10-18 @ 19:50:31
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0