En lugn måndag

Jag cyklade ner till dagis med Tuva, hon hoppade in där super glad, är så skönt att de går bra att lämna, Tuva älskar verkligen sitt dagis och sina fröknar.
Jag va tvungen att ta mig ner till centrum och skriva in mig på AF. Efter det tog jag mig själv på en liten shopping tur:) Tuva fick en pyjamas men jag shoppade mest till mig för omväxlingsskull, ett par leggings och tre toppar.
De hör inte vanligheten at jag köper saker till mig själv barnen går först sen ligger Micke på andra plats så de kändes bra att få skämma bort sig lite:) men som vanligt så letar jag alltid på fynd avdelningnen:) men då får man så mycke mer för pengarna :)









ha det topp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0