En underbar Lördag!!

Vaknade tidigt, innan Tuva faktis, har sovit så otroligt dåligt i natt men vid 6 så klev jag upp med Tuva och vi låg och tittade på Drömmarnas trädgård! Är de inte underbart med barn:)
Jonathan kom upp vid 6,20 då skickade jag tillbaks honom till sängen,
tycker inte han behöver gå upp vid den tiden, men vid sjutiden ville Tuva gå in och gosa med honom och de fick hon ju såklart,
han är för snäll mot sin lilla syster ibland!

När micke plrade sig upp vid åtta åkte vi ner till ICA för att köpa lite helg frukost, alltid lika gott med nybakat bröd!
Sen hörde Camilla av sig och sa att vi kunde åka på Loppis då hon kände sig piggare, och vi vill verkligen åka:)

En tur till Enköping klev vi in i en super varm lokal, kunde fan inte ens tänka klart där inne, fanns mycke fint och mycke skit!!! Men de va inte helt lätt att hitta sånt man ville ha i rätt stl,
Men fyndade ändå en del, en jacka och täckbyxor för 60 kr, i schyst skick, fleece fodrade regnkläder för 200 ner prutade såklart:)

sen kom Micke och barnen hem från kalaset, det hade vart jätte roligt tyckte Jonathan, sen hade han kusin Sebastian med sig hem.

Jag och Micke la oss och mös i soffan,slumrade ett litet tag innan vi åkte ner till Centum för att kompletera till maten, grillad fläskfilé med pommes och bea och grillad Hallomi, va super gott!!!

Nu sitter dom andra klistrade framför tv-spelet och jag vid datorn, snart ska Tuva stoppas i  säng och vi ska slå på en ny film, jag lär ju typ somna är sjukt trött:/

har vart en trevlig  Lördag och va mysigt att få va en stund med Camilla, va ju ett tag sen nu!!





Fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Glad att jag fick prata med dig det är tung när pappsen är dålig :-(( Älskar er Puss&Kram

2009-09-19 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0