sista veckan

Ja nu har de gått två dagar och nedräkningen är konstant, ska bli sån befrielse när denna vecka är slut!!! Fast visst kommer jag skana vissa av dom som jag jobbar med, som Madde och Maria, sjukt go tjejer men inte så de väger upp mot de som vart negativt.
Har bestämt att jag i nästa vecka ska ligga på min soffa hela veckan, inte gör många ryck med än nödvändigt såklart, klart man måste diska tvätta och städa och de är lite sånt som går på atomatik i min kropp, de är väl sånt som kom inbyggt vid födseln:)

De är så konstigt eller jag kanske ändå inte men dagarna denna vecka smyger fram men kvällarna bara försvinner. Tycker jag kommer hem från jobbet stoppar två barn i sängen sen går jag och lägger mig på en gång för att sedan börja om dagen efter:) visst är livet på topp!!!:)

Seer så fram emot Lördag då har vi sett till att Tuva ska få va hos sin farmor så vi kan få lite egentid, ska bli skönt, ja de låter säkert själviskt men oj va två veckor hemma med tuva sliter på en, och just nu är hon en liten skit unge!!! Hon lyssnar inte på vad man säger man ser att hon hör men skiter fullständigt  i det!! sånt kan få mig att bli galen!! så en barn fri helg tackar vi för.



FÅNGA DAGEN!!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Har skickat biljetterna idag :-)) Låter skönt för er det är ni verkligen värda när får man se köket??<3<3 puss

2009-09-22 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0