varför går de bara runt runt??

feber igen fattar inte varför jag är så mottaglig. jonte är inte heller på topp.men han fick lov att gå ändå annars missar han så mycke.

Fick sällskap av Marlie fst vi inte va på topp, va jätte mysigt, hon va söt och köpte bröd till mig så jag fick lite go frukost, tuva åt 3 skivor bröd, helt otrligt:)

Annars har vi inte gjort särskilt mycke, kolla styleroom i massor och bestämt att de blir en loppis vända i helgen och se om vi kan komma över nåt roligt som man kan fixa till. Är så sjukt sugen på att göra om här hemma. Har beställt lite från HM längtar tills de kommer.

Ikväll är de föräldra möte så farmor kommer och ska va barnvakt, då ska hon få ta med sig sista fisken hem till sig då de bara grummlar igen i den där jädra skålen!!! nu har jag lessnat!!!


ha de topp.

Kommentarer
Postat av: Marlie

Vad har du beställt från HM??? :D

2009-09-07 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0