Värk i hela kroppen!!!!

Håller på bli galen, värk som aldrig ger sig, skiftar lite vart den sitter men konstatnt värk i dag lider händerna mest, vet inte hur jag ska beskriva smärtan nått mella växtvärk och tusen nålar:( sover som skit just nu vaknar av att de bara "illar2 i kroppen, hoppas de ger sig eller att min snälla mamma hittar en bra dr.


Igår hade jag en toppen dag med Marlie vi hade shopping i sikt, men tyvärr hittade jag inget, ska ha en vinter jacka till tuva man de lyser med sin frånvaro tyvärr, va är de med dagens barnmode tycker alla jackor ser ut fom fan vill ha nått som håller henne varm och ser ok ut i alla fall, så de blir kolla tradera om de finns nått som passar min smak!!!
Är fortfarande helt chockade att tuva kunde ha sin 92 overall men skönt att slippa lägga ut dom pengarna just nu:)

Igår på kvällen så kom Familjen Ahnell på middag, vi grillade och åt gott, va så länge sen vi umgicks med dom, ja själva i alla fall:)

nu är helgen över, blev ju inte riktigt som vi tänkt oss, hade ju vart så mysigt att ha maja och tjejerna här, men vi får ta de när dom blivit bättre eller så får vi helt enkelt ta oss dit upp, om vi nu är välkommna:)

imorgon är de jobb igen, har ingen lust men har ingen val, jag har så ont men jag har bara tre veckor kvar ska bli så skönt!!!!


fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Jag har inte heller någon lust med att du ska jobba =) PUss

2009-09-06 @ 17:30:57
Postat av: Nettan

Hörru, man får ju fibromyalgi-vibbar när man läser inlägget. Scary!



Jag ser oxå fram emot lördag, mysigt attf å umgås lite med er.. :) Puss!

2009-09-06 @ 22:02:30
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: Isa

Tycker också att det låter skrämmande likt min fibro, du borde kolla upp det ordentligt! Ja vi får ses snart ändå, hoppas jag! Ta hand om dig! kram!

2009-09-06 @ 23:57:56
Postat av: veronika

Ja de är väl tyvärr lite så, mamma gör allt för att hitta en dr till mig så får vi se vad dom säger, tror inte på läkarna på vårdcentralen så vill hellst slippa gå dit. puss på er!

2009-09-07 @ 07:48:47
URL: fhttp://frulandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0