Blir frustrerad!!!

Ja nu ärvi där igen, Tuva Magsjuk igen!!! Hur kan de va möjligt?!?!? I torsdags så spydde hon, nu har hon diarre:(
Så sjukt irreterande, att hon inte kan få vara frisk. Och just nu så är de massa annat jag skulle behöva göra men hur ska man lyckas med det?!?!? Ett barn som behöver en totalt hela tiden, finns inte utrymme för en andnings paus, men men.

Sen att va pedant och ha en som blir ständigt magsjuk är ingen lek, är så sliten och utarbetad just nu, och tyvärr finns de ingen som kan hjälpa oss, ser hur trött och sliten Micke är, han ser ut som jag känner mig, men de är bara bita ihop har jag hört!

Men nu har jag tvättat typ den 300de tvätt och skurat toa,badrummet, städat,vädrat,bäddat rent osv,sen ska de lagas mat till oss sen till henne som är skonsam för lilla magen, fan skulle bara vilja att hon blev bra så vi kan få ett andrum!

Om man kunde få en helt barnfri helg nån gång att bara få ro om varandra, få hämta andan, just nu tror jag även barnen skulle uppskata det!För både jag och micke är sura griniga,skäller och fräser!!!!

Ja drömma kan man ju göra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0