Bröllopsdag!!!

Ja visst de är ju ett tag kvar..närmare bestämt fyra månader...men vi har länge sagt att vi ska hitta på nåt då de är våran 5 åriga bröllops dag.
Men vi har inte riktigt kommit fram till vad de kan vara,ska vi åka nånstans?ska vi åka själva? eller ska vi ta med barnen???
Ja bara massa frågor men inga svar! Igår satt jag och kollade lite på resor,och funderar starkt på om vi inte ska ta en vecka och åka iväg hela familjen,tror verkligen vi skulle behöva det, vi har ju inte haft en semester ihop på tre år och de kommr inte bli mycket av en varan nästa år heller då jag kommer behöva jobba.

Men vi får se hur vi beslutar!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Jag tycker Egypten låter som ett alldeles perfekt alternativ! :) Jag är lite avis faktiskt :)



puss

2010-08-31 @ 18:13:04
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0