Inte bra!!!

Ja va ska man säga, jag gick för att klippa mig, men de kan man säga gick sådär!!! Jag är inte nöjd, de blev inte som vi sagt utan alldeles för kort och ojämt och bara helt galet, visst jag ville ha en förändring men inte till katastroff hållet!!!
Men men de går ju tyvärr inte att sätta tillbaks håret så nu får man vänta på att de växer ut igen, skit kul. Jag har fått fixa luggen, så nu har jag min raka lugg istället, hade vart bättree om jag fixat den själv från första början, då hade jag haft mitt andra långa hår kvar!!!
Nu har jag besökt lasse maja för sista gången!!!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vet hur du känner dig, jag gick med en schal på huvudet en hel sommar efter en misslyckad klippning. Trist och inte är det gratis heller! Hoppas det går att fixa till och att du trots allt får en God Jul!

2010-12-21 @ 07:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0