Blir smått arg!

Ja just nu kokar de i mig, varför är vi så jävla "svenska" ja ni vet fenomenet att om nån frågar hur de är så säger man bra fast de är skit!

Varför gör man så???

Jag har lite problem med min underbara man just nu, då han inte kan tala om för sina nära och kära att han håller på gå på knänen. Nä i hans värld säger man " bra"

Fast han har fullt upp med allt, han måste släppa med sig tuva vart han en går, ner på affären, när han kör jonathan till kompisar, när han går ut och skottar osv ni fattar min poäng, ja sen måste han sköta precis allt här hemma.

Nä de kanske inte låter som mycket men jag ser ju på honom att han går på knänen, visst fick han en paus pga min underbara syster och svåger men när man är på väg in i väggen så krävs de nog lite mer, men ska min familj göra ALLT????

Ja och sen  när han säger att jag mår bra, så blir jag arg!!!! Jag har fått blödningar som inte riktigt går över,de har jag inte haft innan!!!! Och jag kan inte va som vanligt, men i min mans väld är allt BRA!!



Men i min värld är allt inte BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0