Den som lever får se!

Jag känner att jag hittat rätt, de känns bra, funderar på att börja träna, men kroppen är tyvärr inte i form för det, vet inte vad som skulle va skonsamast för kroppen! De är skit när man har vilja och motivation men kroppen inte klarar de man hade velat göra.

Jag ska verkligen kämpa denna gång, har två bröllop att gå på i sommar och har ingen lust att se ut som den fettoberta jag gör nu!!! sen har jag inte satt nått mål utan jag kämpar på vecka för vecka, så blir man inte så besviken, visst har man önske mål men de är inget som jag har som mitt riktiga mål, så den som lever får se, ner ska jag och nu satsar jag till 100%

Jag gör allt för att lyckas, kollar recept prövar olika recept, vissa funkar vissa inte, Micke ser fram emot Mozzarella biffarna på söndag:) Igår åt vi Kyckling inlindade i bacon, tuva fick pommes, vilket inte va de lättaste att göra men inte äta men vi höll oss båda två, så de blir plus i kanten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0