life sucks then you die!

De är så jag känner just nu, att livet suger, ja inte allt min familj är de undrbaraste som finns. Men iband kan jag fundera på va vi egentligen gör här, ja på jorden, va är egentligen meningen med livet??

Ska vi jobba tills vi bli gamla och då kommer vi inte ha råd att leva livet i alla fall och som de ser ut för dom i min ålder så lär vi få jobba tills vi dör för pengarna kommer va slut till den dan vi fyller 65!!!

Men va är då meningen med att vandra på jorden dag ut och dag in, man gör samma sak varje dag, och ständigt längtar efter helgen för då får man va med dom som betyder nåt på denna jord!!!

Vill bara att de ska vända att man ska hitta livs gnistan igen, för just nu vill jag bara krypa under täcket och stanna där tills allt går över!!!


Kommentarer
Postat av: I'm like you - Just different

Hej hej



Kikade bara in!

Händer det nått trevligt hos dig idag?

2010-01-14 @ 10:47:30
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0