Arbetsmoral!

Ja många tro säkert att den är låg hos mig men de har de fel i, att jag inte haft jobb är inte mycket man kan rå för! Men nu jobbar jag och har gjort de hela sommaren fast min underbara familjhar haft semester!!!
Suger som fan tycker jag men men va gör man inte. Men jag kan bli så irreterad på folk som har jobb och är så arbetsskygga, man kan helt plötsligt bara försvinna i längre stunder, att man liksom smyger undan och låter andra ta ens skit!!! Inte ok i min bok!! En annan sliter häcken av sig för inget betalt! Jag kan bli så förundrad över att såna faktis fortfarande har jobbet kvar!!!!
När de faktis finns folk som jobbar när de väl är på jobbet!

ska bli så skönt att snart få en veckas ledigt, de kan jag lova at jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0