Bättre sent än aldrig;)

För en vecka sen va vi på grönan, vi åkte dit strax efter de hade öppnat och va tokladdade, va hundra år sen jag va på grönan och åkte karuseller!
Så nu hade jag och Marlie laddat toalt för denna dag!
Vi köpt åk band och sen va de bara att hoppa på första karusellen:)
Vi började med kvasten för de hade vi aldrig åkt och jag va lite laddad för den:)
Kul som fan tycker jag, men upptäkte även att jag blivit lite feg med åldern som sakta mygit sig på:)
Sen så ville Micke och Marlie åka extream, jag sa att jag inte vågade men de sa att den va ju inte värre en den vi just åk och ja den va ju inte farlig så jag satte mig i den, med hjärtat i halsgropen!
och kan bara säga fy fan, jag skrek inte utan de hela slutade i tårar och migrän:( och med två med ganska dåligt samvete! så sen tvingade de inte med mig i nåt!!!!
Men sen hade vi den roligaste dagen på länge:) och Marlie fick lite tillbaks när hon gick med på att gå i spökhuset, slutade i tårar där med;)
                                                     

                                                     En gång och aldrig mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska dit nästa år också! =D

2010-07-18 @ 22:16:42
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0