Bröllop!

Vaknade upp vid 7 och då va de bara ta tag i dagen de va massor som va tvuget att fixas! Slängde i mig lite frukost sen hoppade jag i duschen, för att ine stressa med det i sista sekunden!
Sen fixade jag Ulrikas hår, blev rätt bra om jag får säga de själv:) Vi fixade brudbuketen, ja sen va de smink som gällde ulli fixade sig själva och jag tog tag i mig själv. sen va de dags att snöra i henne i klänningen, fick även ta bort axelbanden för de satt inte som hon ville ha dom!
                                

Sen va de dags för vigseln, den va sper fin, tårarna kunde inte hålla sig borta när Ulrika kom gåendes tillsammans med pappa till melodin till top gun:)

sen började mitt och Helnas uppdrag, att vara toastemadame! Brudparet verkar va nöjda med de vi har gjort och de ör mig glad och för de skulle jag göra allt, men om nån frågar mig igen så kommer svaret bli nej, för på ett sätt känns de som jag missat min syster stora dag! Jag flängde och plockade, jagade folk, lagade tårtdekorationer osv, fick liksom inte riktigt den tiden att få ta del på samma sätt, hade liksom fullt upp med mitt uppdrag!

Men jag är så gald att vi hade tur med vädret och att allt gick bra och önskar dom alla lycka!

                             


                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0