så arg!!!

Ja de kokar inom mig, en person som står mig så nära har blivit sårad. på ett så dåligt sätt man ens kan tänka sig. de är absolut inte hon värd och de kom så totalt oväntat, de känns som personen ifrågan inte har huvudet riktigt fast skruvat.
Att man först kan hävda att man är så kär och får den andra att släppa in och faktis låta sig bli kär, men att sen ändra sig 24 timmar senare... vem gör så???

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig och vet att du är värd bättre han är inte värd din tid och hela underbara dig!vet att de är svårt att släppa men ska du bara stå och vänta tills de passar honom, de tycker inte jag, de är dags att pussa andra grodor, tillslut får man sin utdelning!!!
För du är endast värd de bästa!!!!! Inte en varg i fårakläder!!!!!



Kommentarer
Postat av: din man

en sån jävla ynkrygg!!!

har nog aldrig varit med om nåt liknande. hur i h-vete tänker man när man gör en sån sak?

2010-07-19 @ 22:19:15
Postat av: Nettan

Det finns inte ord för sådana människor!!! Jag fattar precis INGENTING!!!!

Ynkrygg är bara förnamnet.... Det MÅSTE vara nåt som inte stämmer!!!

2010-07-19 @ 23:10:31
URL: http://www.skorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0