hmm inte mycke bloggande idag!!

Fan va jag suger, de har vart dåligt med bloggande idag, men de är nog mest för jag haft fullt upp hela dagen.
Började med att ta tag i mitt hem, jag har gnuggat och skurat allt, badrummet fick sig en riktig upp fräschning, flyttade till och med på badkaret:) så avloppet blev rensat oxå:)Micke fixade ju de i handfatet i helgen så de va väl inte mer än rätt;)
Sen va jag iväg och vägde mig på VV och ner 1,6 kilo de är inte illa pinkat eftersom vi dels va ute och åt i lördags sen bio på söndag!!!
Iväg till IKEA med mamma, hade Tuva med oss vilket inte alltid är de lättaste, ibland tror jag hon lämnar öronen hemma:)
Väl hemma igen så har jag tvättat massor!!! sen va de bara att laga mat... ja sen har dagen bara tagit slut!!! Nu ska jag skjunka ner i soffan och bara ta de lugnt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0