Nu gäller det!!!

Idag smäller det, 15,00 ska  jag på Intervju för tandsköterske utbildningen.
Och nu börjar verkligen nerverna smyga sig på, mår nästan illa så nervös är jag.
På ett sätt är de bra och ha en efter middags tid men samtidigt suger de att bara gå och vänta,
så för att fördriva lite tid så har jag fixat naglarna, filat och målat,
sitter just nu med ansikts mask, kläder är utvalda, är inte helt hundra att jag val rätt men de är svårt när de inte finns så mycket i garderoben, men de får bära eller brista,
de får ta mig som jag är och jag är bra :) visst låter jag nästan övertygande hihi!!!


Håll tummarna att de går bra för mig, jag behöver allt stöd jag kan få:) och håller tummarna för Jennie som är på intervjun just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en unik och trevlig person och ger ett tryggt och trevligt intryck :) Var bara dig själv såååååå kommer det att gå super bra ja jag är din mamma men har sett dig i så olika sammanhang så jag vet allt det jag skrev stämmer :)Puss kommer vid 14,15

2010-06-01 @ 11:02:39
Postat av: Nettan

Jag håller alla tummar och tår för dig Veronica!!!!

Tror verkligen att det är något som skulle passa dig super bra!!! Inga tunga lyft och en massa trevliga människor... tyvärr även småotrevliga oxå... OCH tandläkarrädda som jag... men då finns ju du, den trevliga,lugnande sköterskan som fixar allt!!!



KRAM och Lycka till!!!

2010-06-01 @ 20:44:40
URL: http://www.skorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0