så sitter man här igen!!!

Ja va ska man skriva om, de känns som allt som kommer ur mig just nu är skit och surigheter! Vem fan vill läsa sånt??? Vem är road av butter fia. Ja visst finns de dom som roar sig i andras olycka, men tror få av dom läser min blogg:)
Ja vill bara att livet ska få sig en vändning nu, jag vill ha tillbaks de posetiva jag!!! Hon som inte bara ler på utsidan utan även på insidan!!!
Men jag hoppas lyckan kommer med sommaren! Allt ser lite ljusare ut! Nu håller jag bara tummarna att alla drömmar går i lås, annars kommer de kännas som nån drar undan fötterna på en igen.
Och de vet jag inte om jag orkar med!!!


Kommentarer
Postat av: Marlie

Du är så galet värd en vändning nu, jag önskar jag kunde göra hälften av allt för dig, som du gjort för mig.



Love you!

2010-05-11 @ 15:56:14
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0