Sovmorgon!

Mina föräldrar va hur go som hellst som tog barnen så vi fick en kväll för oss själva samt att vi skulle få sovmorgon, mmm de va ju planen men min mage väkte mig med världens magvärk vid 4.20, så ett par vändor blev de fram och tillbaka mellan toa och säng utan större framgång:)

Men sen somnade jag nog om och vaknade strax innan mamma och pappa och tuva kom hem, så då gick vi upp och åt lite frukost.

Sen åkte vi hem och jag tog tag i vårt hem, tycker inte jag gör annat än att städar men de är ständigt skitigt ändå, så de tog jag tag i samt att våra fönster fick sig en ordentlig uppfräschning. Och medans jag gjorde de åkte Tuva och Micke upp till svärfar och Anneli och hälsade på.

Ikväll ska jag fixa tjejernas paket, hoppas de blir nöjda med dom, är inte lätt alla gånger att handla paket, i synerhet inte när man är pank:(

imorgon är en ny dag och hoppas på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0