Motivation!

Går de att köpa på burk tror ni??? Jag ska klara de här men är så oladdad! Sluta röka och banta samtidigt är inte de roligaste vet inte riktigt vad jag tänkte! Men ikväll är de en vecka sen jag tog sista ciggen och de här ska jag greja, för då är de gjort sen och då kan jag focusera på vikten:)

Men idag är de farsdag och då ska vi faktis synda lite:) men sen ska de tas i med hå+rdhanskar vare sig motivationen finns eller inte, nu ska FETTOBERTA veck!!!!!!
Wish me good luck!!!! De lär behövas:)

Och har ni bra tips om att få igång bristande motivation så berätta de för mig behöver er hjälp:)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Att ge motivation är super svårt :( men vi båda vill men går inte in helhjärtat för detta och det var som du sa vid ett tillfälle "Men mamma om vi inte syndar en dag i veckan får vi kanske pang resultat " och dom orden klingar när jag dricker mitt första vin glas vid nästa är dom orden dessvärre borta :( Jag skall ge 100% nu och en lång tid framöver hoppas du känner att hänga på :) Puss

2010-11-14 @ 13:46:26
Postat av: Marlie

Åh, vad ska ni svulla? :D

2010-11-14 @ 14:06:12
URL: http://Marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0