Nu är de gjort!

Idag kl  nio så va de dags, dags för den omtalade anatomitentan!
Jag fick de första provet, och på ett sätt kändes den så lätt,lite barnsligt lätt....men sen har jag grublat lite på det hela dagen, tänk om jag har massa fel? Jag vet att jag har två fel,eller jag tror att de är fel iallafall,sen är jag osäker att jag skrev ut os=ben när jag satte ut alla namn på benen i skallen!!! Jag känner mig ändå rätt nöjd, men samtidigt lite besviken att jag inte kunde få skriva allt de andra som jag kunde:)
Nu väntar två veckors väntan på att få svar om hur de har gått, och om man måste göra om de så får man tydligen ett mail...så nu kommer jag frukta min mail ett tag framöver!

Nu tänker jag lägga bökerna på hyllan till måndag för är så trött sliten och sjuk och tycker jag förtjänar lite vila:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0