Hemma igen!!!

I lördags förra veckan så jobbade jag min sista dag för sommaren och ja skulle få en vecka ledigt innan allvaret började igen. Då kände jag attt jag behövde komma bort, ja är så trött och sliten att jag kommer inte palla med, så med lite pusslande så bokade jag och micke en sista minuten till grekland:)

nu ärvi hemma igen, efter en vecka med sol och bad och god mat, är rätt skönt att komma hem, som man säger borta bra men hemma bäst!! Men är så tacksam att vi kunde komma iväg för de va just vad jag behöver. Men imorgon börjar allvaret, jag ska plugga innan jag tar igen en veckas praktik och micke börjar jobba. Så nu är de bara vänta tills nästa års semester:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0