Stormiga känslor!!!

Under den senaste tiden har jag haft lite tufft, vart en emitionell berg och dal bana!!!! De beror på lite olika faktorer som skola, barn familj och andra faktorer!
Men på ett sätt har jag väl börjat vända, fast i fredags brast jag bara ut i gråt, varför har jag egentligen ingen aning, de va faktis lite läskigt att känslor bara kan välla över en på de sättet.

Men de känns som jag är på väg att vända. Sen finns de fortfarande saker som är oupplösta, vilket jag hatar men de känns som de finns inte mycket jag kan göra åt just denna sak, och kanske får inse att allt kanske inte kommer bli tipp topp, allt kanske inte blir som förut.....

Men känns som jag är på väg upp, och de finns vissa personer som står mig nära som har med  de att göra, min underbara man, Min bästaste Marlie, och Jennie!!! Utan er hade jag inte klarat av den sista tiden, Micke har stötta mig i allt, skola ,barn ,hemoch annat onödigt tjaffs, Marlie har släppat med mig på träningen vilket har hjälpt till enormt, man får ur sina aggretioner då,samt att hon gör allt de roliga med mig!!!! Sen min underbara Jennie, som stöttar och peppar i skolan, ja lovar gumman jag ska inte lämna dig, jag ska fortsätta kämpa på!!!!
Tack underbara ni, tänk om världen hade fler som ni då skulle nog världen se annorlunda ut!!!
Älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Din man

Allt för dig hjärtat!!! E bara så glad för din skulle att allihopa håller på att vända:) då känns allt slit med pluggande/ förhörande, barnen o hemmet så mkt mer värt de:)

Vill även tacka Marlie o Jennie för att ni finns där för min fru:) ni betyder så otroligt mkt för henne:) precis som hon skriver. Ta åter er:)

Älskar dig hjärtat!!! Puss

2011-02-06 @ 21:49:12
Postat av: Marlie

Jag blir lite våt i ögonvrån, men rara Vonkan!

Du VET att du betyder minst lika mycket för mig..



Bill & Bull, Piff & Puff, Marlie & Vonkan!



LOVE YOU!

2011-02-07 @ 21:50:53
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0