En delad resa!!

Jag önskar att jag kunde skriva att vi haft de kanon, men ja de har vi men i rakt igenom.

Vi har haft super väder, inte alls så kallt som folk sagt till oss och vad vi läst.Så de blev mycket sol och bad.

Men de som va trist va att den poolen vi trodde skulle va uppvärmde va de inte, så trist!!!!!
Men vi klarade oss ändå. vi bada även i havet och så massa fina fiskar såg vi!!!

Men de som va sämst va maten!! Vi har fan inte ätit på en vecka!!!Posetivt är att vi inte heller blivit jätte dåliga, ja inte under resan i alla fall, men på planet hem, blev både ja och micke lite krampiga imagen:( men de reder sig nog om nån dag:)

Men summa kardemumma så är vi glada att fått sola och bada men är samtidigt jätte glada att få komma hem:)



Semester!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va mysigt att vädret var med er i alla fall :) maten är alltid mitt problem och alla säger det är så gott jag kanske är feg att prova konstigheter vad vet jag :) Älskar er <3<3<3<3

2011-01-03 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0