Känner mig små stressad!

På fredag har jag en rätt stor tenta i Hygien och smittskydd, och börjar få lite ångest för igår pluggade jag inte och tveksam att jag kommer orka med att plugga idag!
Hur fan kommer de gå?? Har itne lust med att ha en omtenta!!!! De finns liksom ingen tid till det. Hur sjuk jag än är på fredag så kommer jag skriva tentan!!! De finns liksom inte nåt annat alterna tiv.
De jobbiga idag är att vi har sista lektionen i pedodonti och den tentan har vi nästa fredag!!!!!

Va fan ska man bli sjuk för!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, ingen har sagt att det inte är stressigt att plugga! Men, varför är du så emot omtenta? Puss!

2011-01-19 @ 13:36:20
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0