De är så man vill spy!

Idag hade jag hemma studier vilket lede till att jag satt framför tvn en stund, ja ok i stort sätt hela dagen.
Och så kom ju oprah vid ett tiden, och de kan man ju öga lite på. Då handlade de om två tvillingar som blivit sexuellt utnytjade av sin storebror sen de va 5år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och en gång kom deras andra bror på vad storebron gjorde och först försökte han väl hindra honom men när de inte gick så gav han sig på dom oxå, så nu hade de två bröder som förgrep sig på dom+ dera ett år yngre syster!
De försökte prata med mamma och sen blev de familje möte och pappan talade om för bröderna att de inte skulle göra så, men när han själv blev själv med tjejerna så började även han förgripa sig på dom. och mamman blundade totalt för allt!!!!
De är så jag vill kräkas, va är de för jävla sätt, vem fan vill ligga med sin syster eller dotter, jo ja vet att de inte är dom enda men i mitt huvud finns inte de en logisk förklaring till sånt beteende!

Till slut kom detta fram men mellan 5-13 års ålder utnyttjades dessa flickor varje natt!
Och de fick stöd och hjälp av deras grannar!!!!
Jag skulle vilja ta alla barn som far illa och skydda dom i min stora famn!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0