Stolt och tacksam!!!

Idag är ja så otroligt stolt över min son. Han har vart med i en tävling där dom själva programmerar och utför uppgifter med en robot byggd i lego. Han va så otroligt duktig. Med den scen skräck han har ställde han sig på scenen och körde roboten!!!

Dom va super duktiga och gick hela vägen till kvartsfinal, nog mer än nån av dom hade egentligen räknat med. Och sen skulle dom hålla föredrag för domarna om tekniken och där hade dom förberett ett power point men ljudet gick inte igång så då fick min älskade son hålla föredraget själv, och han gjorde det super bra!!!

Är så glad och tacksam för alla nära och kära som kom och hejade på vår älskade Jonathan!!! Han va jätte glad för allt stöd och påhejjningar han fick!!!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Fan vad coolt, vilken fantastisk kille han blivit! :) Jag hade ingen aning om det, annars hade jag gärna hejjat oxå! :) Ge honom en stor kram från mig! <3 Puss!

2011-11-12 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0