2012

De känns skönt att lämna 2012 bakom sig. De som skulle bli ett toppen år men har blivit nått helt annat. Började nytt jobb som bara visade sig va skit. Vilket drev mig in i en depression som har skickat mig på resor jag inte trodde va möjligt. Jag hoppas och tror på 2013, de kan ju knappast bli sämre. Nä nu försöker jag se framåt. Jag försöker tänka positivt. Vi har en lång resa framför oss men långt fram i horisonten skymtar jag lite ljus.
Önskar er alla ett gott nytt år. Vi håller tummarna att detta är vårt år!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Instämmer helt med dig <3 Puss

2012-12-31 @ 12:29:01
Postat av: Malin Yilmaz

Oj, blev det så illa! Hoppas att du mår bättre nu och att du hittar ett nytt bättre och roligare jobb! Krya på dig! Kramizar

2012-12-31 @ 12:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0